HSN zoekt backoffice medewerker/secretaresse

(+/- 16 uur per week)

15 oktober 2018, Utrecht

Ben jij een duizendpoot die van aanpakken weet? Ben je een organisatie talent en kun je goed met mensen omgaan? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Praktijk HSN is een jonge organisatie die mensen met een interculturele achtergrond met verschillende soorten problematiek verder helpt. Zowel kinderen, jongeren, jongvolwassenen als gezinnen zijn bij ons in behandeling. De behandeling geschiedt ambulant. HSN is ook een expertisecentrum waarin kennis rondom de interculturele doelgroep en zingeving in de hulpverlening, gebundeld wordt. Binnen het expertisecentrum komt onderzoek, innovatie en opleiding samen. Onze kernwaarden zijn: oplossingsgericht, mens staat centraal, betrouwbaar, deskundig en eenvoud. We werken landelijk en hebben onze hoofdlocaties in Utrecht en Den Haag.

Wat ga je doen?

Als backoffice medewerker geef je organisatorische en secretariële ondersteuning aan het management en de hulpverleners op onze locatie in Utrecht. Hier gaat het vooral om telefoonafhandeling, het verwerken van verslagen, agendabeheer en patiënt registratie. Daarnaast plan jij de (zorg)overleggen, notuleert deze en houdt het team scherp op organisatiedeadlines. Je zet procesdoelen om in concrete acties en monitort deze in de agenda. Je bent de belangrijkste persoon in de organisatie van onze (opvoedkundige)evenementen en bent het eerste aanspreekpunt voor zowel patiënten als opdrachtgevers. Je denkt mee met het management vanuit jouw discipline en loopt altijd een stap vooruit op de situatie.

 Wat vragen we van jou?

  • Je verstaat je vak, bent deskundig en weet van aanpakken
  • Je bent nauwkeurig, integer en daadkrachtig
  • Je durft je ideeën voor verbeteringen uit te spreken en in te brengen
  • Je hebt een passie voor plannen en organiseren en bent flexibel
  • Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een relevante vooropleiding
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt uitstekende kennis van Microsoft Office
  • Je hebt ruime werkervaring als secretaresse en/of administratief medewerkster/backoffice medewerker of bent overtuigd dat je competenties naadloos aansluiten bij deze functie

Wat bieden we jou?

Je komt te werken in een bijzonder gedreven en ambitieus team die impact willen hebben in mensenlevens. De functie is veelzijdig en uitdagend. De zorg voor onze patiënten gaat samen voor goede zorg voor onze collega’s. Een prettige werksfeer is dan ook iets wat erg belangrijk is. We bieden je een tijdelijk contract aan voor +/- 16 uur met uitzicht op verlening. Uren en werkdagen zijn bespreekbaar. Je salaris is markt conform.

Geïnteresseerd?

Stuur je motivatiebrief en C.V vóór 22 oktober 2018 naar info@praktijkhsn.nl o.v.v ‘sollicitatie backoffice mederwerker’.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Khadir Oulad op telefoonnummer 030-2080917.

De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag  31 oktober 2018  op onze locatie in Utrecht.

 

 

Praktijk HSN zoekt een GZpsycholoog

Praktijk HSN zoekt een GZpsycholoog (8 – 12 uur per week - uitbreiding van uren in overleg) Praktijk HSN zoekt een GZpsycholoog 2 oktober 2018, utrecht Ben jij een gedreven GZ-psycholoog die een uitdagende doelgroep niet uit de weg gaat? Dan zijn we op zoek naar jou!...

Verhuizing Praktijk HSN

Verhuizing Praktijk HSN Verhuizing Praktijk HSN 1 september 2018, utrecht HSN verhuist per september 2018 naar een nieuwe locatie. Onze kantoorruimte aan de Europalaan verruilen we met dank voor een eigen pand. Onze nieuwe praktijkruimte zit aan de gezellige...

HSN is HKZ Gecertificeerd!!

HSN is HKZ Gecertificeerd!! HSN is HKZ Gecertificeerd!! 28 augustus 2018, utrecht Hoewel we een jonge organisatie zijn, hebben we het vanaf start belangrijk gevonden dat we kwalitatieve zorg leveren. Het is makkelijk om dat van jezelf te vinden of slechts af te gaan...

030 - 208 0917 (locatie Utrecht)

070 - 217 0977 (locatie Den Haag)

Info@praktijkhsn.nl

Pretoriadreef 87

3564 BX Utrecht

 

 

 

 

Aanmelden of verwijzen? Dat kan!